Activitat acadèmica, 2019
Objectiu: Proposar un web o aplicació interactiva per promocionar l’altaveu intel·ligent Google Home.
Procés de treball: Com a pràctica final de l’assignatura de Creativitat i Estètica del Grau de Multimèdia, es plantejava el desenvolupament de material interactiu per donar a conèixer l’assistent de veu de Google. La proposta es va elaborar a partir d’un briefing en el que s’analitzava:
- La marca Google
- Els aspectes gràfics de la marca
- El producte
- El mercat i el públic objectiu
- La competència i el posicionament
- L’anàlisi DAFO (debilitats, amenaces, fortaleses i oportunitats)
- El reason why
- Els fets clau i l’enfocament del missatge
- La idea i l’estratègia creativa de la campanya
- La recerca visual
A partir d’aquesta documentació es va presentar la proposta gràfica que contemplava tant diversos banners que apareixerien al cercador i els webs associats de Google com un joc interactiu al que s’accediria des d’una pàgina web.
L’aplicació interactiva es va desenvolupar com una competició de coneixements entre l’usuari i l’assistent de veu de Google. D’aquesta forma es pretenia donar a conèixer un dels punts forts del producte de Google respecte el d’altres competidors. Les respostes de Google serien per mitjà d’àudio.
Durada: Maig 2019
Valor afegit: Incorporació del format sonor a una pàgina web. Ludificar l’experiència, convertint un producte promocional en un joc interactiu.
Eines / Tecnologies: Processador de textos, Adobe Photoshop, Pinterest.